Kirkkonummen Rengaspiste Oy

Varaa aika »

SÄHKÖINEN AJANVARAUS

Ajanvaraus palvelee 24/7

Varaa aika, kun sinulle parhaiten sopii.

Tarve renkaiden vaihtoon? Kirkkonummen Rengaspiste Oy:n sähköinen ajanvaraus palvelee ympäri vuorokauden! Voit varata ajan järjestelmästä, kun haluat vaihtaa renkaat tai mikäli renkaasi ovat rengashotellissamme.

Varsinkin sesonkiaikana ajanvaraus on hyvä tehdä ajoissa. Sähköinen järjestelmämme on nopein ja helpoin tapa varata juuri sinulle sopiva aika – renkaiden vaihto on vain muutaman klikkauksen päässä!

HUOM!!! Muistathan varata myös LUKKOPULTIN avaimen valmiiksi mikäli autossasi on sellainen.

Aukioloajat ja osoitetiedot:

Avoinna arkisin klo 8–17  Lauantaisin 9-14

Kehänreuna 2
02430 Kirkkonummi

Siuntion toimipiste : Ajanvaraus puhelimitse.

Arkisin 8-16

Siuntiontie 58 C

02570 Siuntio

Katso sijainti kartalta »

Varaa aika »

Rahoitus & osamaksu

YLLÄTTIVÄTKÖ RENGASHANKINNAN KULUT? EI HÄTÄÄ, VALITSE RENGASCENTER-RAHOITUS

Resurs Bank -rahoituksella saat lainapäätöksen heti, ilman takaajia tai vakuuksia. Hae tiliä lähettämällä viesti RENGASCENTER numeroon 18311. Saat paluuviestinä linkin, jonka kautta pääset täyttämään hakemuksen.