Renkaat kolmessa kategoriassa

PREMIUM - QUALITY - BUDGET

RENKAAT

Laaja valikoima renkaita kaikkiin ajoneuvoihin ja työkoneisiin

Uudet renkaat Kirkkonummelta

Uudet renkaat alle ja tien päälle? Kirkkonummen Rengaspiste hoitaa renkaiden vaihdon puolestasi, kun sinulle parhaiten sopii.

Suomen säätilassa renkaiden vaihto on ajankohtaista pari kertaa vuodessa. Myös renkaiden kunto on tulee tarkistaa säännöllisesti ja aika ajoin vanhat on vaihdettava uusiin. Kirkkonummen Rengaspiste auttaa valitsemaan juuri sinun kulkupeliisi sopivimmat renkaat. Sen jälkeen voit nauttia turvallisista ajokilometreistä.

Löydät valikoimastamme kaikki tarvitsemasi renkaat:

Ja mikä parasta, myymme renkaita kolmessa eri kategoriassa: PREMIUMQUALITYBUDGET. Tutustu kattavaan valikoimaamme ja kysy lisää, jos kaipaat apua valintaan! Me olemme täällä sinua varten.

Rahoitus & osamaksu

YLLÄTTIVÄTKÖ RENGASHANKINNAN KULUT? EI HÄTÄÄ, VALITSE RENGASCENTER-RAHOITUS

Resurs Bank -rahoituksella saat lainapäätöksen heti, ilman takaajia tai vakuuksia. Hae tiliä lähettämällä viesti RENGASCENTER numeroon 18311. Saat paluuviestinä linkin, jonka kautta pääset täyttämään hakemuksen.