Kirkkonummen Rengaspiste Oy

Rengaspainevalvonta / TPMS

TPMS-järjestelmän merkitys ja huolto

Turvallisuuden ja ekotehokkuuden parantaminen auton rengaspaineiden seurannalla

TPMS-järjestelmän tarkoitus on, nimensä mukaisesti, seurata rengaspaineita ja siten vähentää autoista syntyviä päästöjä sekä lisätä turvallisuutta. Kunnossa oleva järjestelmä ilmoittaa kuljettajalle, jos jonkin renkaan paine yllättäen vähenee. Tällöin kuljettaja voi turvallisesti pysähtyä ajoissa ja esimerkiksi vaihtaa renkaan.

Kirkkonummen Rengaspisteessä voit tarkastaa järjestelmän toiminnan sekä tarvittaessa korjata tai vaihtaa rikkoutuneet anturit.

Kaikkiin automerkkeihin ja myös TESLA Bluetooth järjestelmät.

Euroopan komissio on hyväksynyt lain, joka edellyttää integroituja rengaspaineiden seurantajärjestelmiä kaikkiin vuodesta 2014 alkaen valmistettuihin uusiin autoihin.

Vaikka ajoneuvossasi olisikin TPMS-järjestelmä, se ei kuitenkaan tarkoita, että manuaalista rengaspaineiden tarkistusta ei tarvittaisi. Rengaspaineet tarkistetaan rutiininomaisesti varotoimenpiteenä 1-2 kertaa kuukaudessa.

Rahoitus & osamaksu

YLLÄTTIVÄTKÖ RENGASHANKINNAN KULUT? EI HÄTÄÄ, VALITSE RENGASCENTER-RAHOITUS

Resurs Bank -rahoituksella saat lainapäätöksen heti, ilman takaajia tai vakuuksia. Hae tiliä lähettämällä viesti RENGASCENTER numeroon 18311. Saat paluuviestinä linkin, jonka kautta pääset täyttämään hakemuksen.