Kirkkonummen Rengaspiste Oy

Monipuolinen valikoima vanteita

Vanteet kaikkiin tarpeisiin

Monipuolinen vannevalikoimamme palvelee erilaisia autoilijoita.

Mielessä uudet vanteet? Kirkkonummen Rengaspisteeltä löytyy! Oli tarpeesi henkilöauton vanteet, laadukas tai edullisempi versio, käänny puoleemme. Kun vanteet ovat kunnossa, ajaminen on mukavampaa ja turvallisempaa. Lisäksi ne tuovat mukanaan uuden ilmeen kulkupelillesi.

Jos kaipaat lisätietoja tai apua vanteiden valinnassa, ota yhteyttä tai poikkea liikkeessämme Kirkkonummella.

Henkilö ja Pakettiauton vanteet

Alla linkkejä tuotemerkkien sivustoille

Alcar Finland Oy

ALCAR Finland Oy on RengasCenterin vannetoimittaja, jonka valikoimasta löytyy niin henkilöautojen, kuin paketti- ja SUV-autojen alumiini- sekä peltivanteet. Myös raskaankaluston levypyörät kuuluvat laajaan tuotevalikoimaan. Tutustu tuotteisiin osoitteessa www.alcar.fi ja kysy tarjousta lähimmältä RengasCenter-liikkeeltäsi!

Rautamo

Rautamo Oy on vannemaahantuoja  joka on aina panostanut laatuun ja palveluun. Rautamo on alusta asti panostanut Eurooppalaiseen laatuun ja designiin. Yhtiö toimii pohjoismaissa Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Rautamo edustaa Eurooppalaisia brändejä kuten mm.: Brock, Oxigin, Etabeta, Rial, Fondmetal, Momo, sekä US brändejä Vertini ja Vossen. Tutustu Rautamoon ja Rautamon valikoimaan osoitteessa http://www.rautamo.fi/ ja pyydä lähimmästä RengasCenter -liikkeestä tarjous Rautamon vanteista.

Special Wheels

Special Wheels –konserni, jolla on toimintaa Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Special Wheels tuottaa ja maahantuo alumiini- sekä teräsvanteita henkilö- ja kuorma-autoihin yli 25 vuoden kokemuksella. Special Wheels edustaa suomessa useita eri tuotemerkkejä mm. OZ Racing, ATS, TSW ja Nitro Wheels. Kuorma-autopuolella edustuksiin kuuluvat saksalaiset Kronprintz raskaan kaluston teräsvanteet sekä Speedline Trucks alumiinivanteet. Katso lisää osoitteesta www.erikoisvanteet.fi ja kysy tarjous lähimmästä Rengas Center liikkeestäsi.

Rahoitus & osamaksu

YLLÄTTIVÄTKÖ RENGASHANKINNAN KULUT? EI HÄTÄÄ, VALITSE RENGASCENTER-RAHOITUS

Resurs Bank -rahoituksella saat lainapäätöksen heti, ilman takaajia tai vakuuksia. Hae tiliä lähettämällä viesti RENGASCENTER numeroon 18311. Saat paluuviestinä linkin, jonka kautta pääset täyttämään hakemuksen.